SSS ep 8 – Lansare EP MIA (aftermovie)

14633252_532017663669713_1337110349287162246_o

Heeei, cati dintre voi ati fost prezenti la lansarea EP-ului MIA? Eu am fost acolo si atmosfera a fost una foarte buna, baietii oferind un show de zile mari. Am vorbit despre asta intr-un articol precedent. 🙂

Acum, pentru cei ce din pacat nu au fost prezenti dar cat si pentru noi, ceilalti, baietii ne ofera un mic remembering ce la marele eveniment. Sincer, eu una am fost foarte fericita cand l-am vazut si mi-am adus aminte de acele momente unice. 🙂 Baga un play si aminteste-ti si tu cum a fost!

Despre trupashot

Acesta este un blog oficial al trupei Shot! Conceput in ideea de sustinere a trupei, blogul isi propune sa tina la curent fanii cu tot ce este nou legat de aceasta trupa.
Acest articol a fost publicat în Daily Shot, SuperSHOTShow. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu